zaterdag 2 mei 2015

Hallo hier ben ik dan!


Hallo allemaal, 

Wij zijn weer opa en oma geworden van een lief kleindochtertje!
Met mama Corine en kleine Rianne is alles goed! Niet vergeten papa Bertho, met hem gaat het ook weer!
Wat was het spannend,  ze kwam een aantal dagen later dan verwacht.
Nu gaan wij lekker genieten van de kleine spruit!
Ik heb dan ook deze kaart voor het hummeltje gemaakt, vond het toch zo'n lief plaatje!

Gebruikte materialen:
- designpapier: Joy Babybloc
- mallen Joy: 6002/0416, border: 6002/0253
- strik: M.D.: LR 0326
- hobbelpaard: M.D.: LR 0347
- tekstmal: Memery box: 98866
- tekststempel: M.D.: CS0922


Ik wens jullie een fijn weekend en graag tot de volgende keer!

Groetjes van Ria

4 opmerkingen:

  1. Hoi Ria,
    van harte gefeliciteerd met jullie kleindochter Rianne, geniet er van
    Je kaartje ziet er prachtig en schattig uit,
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op FB zag ik je bericht al langs komen dat je oma bent geworden. Van harte gefeliciteerd en geniet ervan!
    Een schattige kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleindochter. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige babykaart,Ria. Van harte gefeliciteerd met jullie kleindochter.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Just for you

Hallo allemaal,  Na ruim 1 jaar plaats ik een kaart op mijn blog. Wat hebben wij toch een nare tijd/jaren met al die coronabeperkingen gehad...