vrijdag 15 mei 2015

Maartje, lief meisje


Hallo blogvriendinnen,

Afgelopen week is mijn vriendin Lien ook weer oma geworden van een kleindochter, Maartje.
Het is een echte flinkerd van 9,4 pond!
Ook voor dit meisje heb ik een leuk kaart gemaakt. Nu duurt het even voordat de volgende baby zich aankondigd. (Je weet het nooit.....)

Gebruikte materialen:

- babybloc Joy: 6011/0040
- mal Joy: 6002/0416
- jurkje: Joy 6002/0213
- schoentjes: Joy: 6002/0217
- lettersmal & stempel: M.D: Col 1380
- stempel lief meisje: M.D: CS0892

Zo, ik ga beginnen aan een kaart en die gaat over een bekende schilder. Hij is bij iedereen wel bekend.
Ik laat hem graag de volgende keer aan jullie zien.

Veel hobbyplezier!

Groetjes van Ria. 

4 opmerkingen:

  1. Jij bent maar druk met babykaartjes maken. Wat een schatje van een kaart is dit ook weer.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig babykaartje. Een flinkerd is de "kleine" meid.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart,Ria.Een schattig babyplaatje.Leuk afgewerkt met de tekst op het jurkje.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig kaartje en wat een mooi plaatje
    ben wel heel erg benieuwd naar je volgende kaart
    Heb nog meer van je kaartjes bewonderd en ben gelijk volger geworden
    groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Just for you

Hallo allemaal,  Na ruim 1 jaar plaats ik een kaart op mijn blog. Wat hebben wij toch een nare tijd/jaren met al die coronabeperkingen gehad...