zondag 21 juni 2015

Vakantie wonderland



Hallo allemaal,

Vanuit het mooie Oostenrijk stuur ik toch een blogbericht naar jullie!
Het is hier schitterend! Ik zit heerlijk op het balkon tegenieten van de zon en mooie natuur.
Wandelen zit er voor mij niet in.

Woensdag, 24 juni hoop ik een nieuwe knie te krijgen en zit dus een poosje in de lappemand

Ik hoop na de operatie weer verder te gaan met het maken van kaarten.
Ik zal dan rustig aan moeten doen, toch fijn als je een leuke hobby hebt!

Hartelijke groeten vanuit het mooie Oostenrijk!

Ria.




3 opmerkingen:

  1. Prachtge natuur. Fijne vakantie,Ria.

    Groetjes,sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet van het mooie uitzicht en alvast sterkte met de komende operatie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende omgeving waar je bent! En alvast heel veel sterkte voor je operatie.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Just for you

Hallo allemaal,  Na ruim 1 jaar plaats ik een kaart op mijn blog. Wat hebben wij toch een nare tijd/jaren met al die coronabeperkingen gehad...