maandag 10 augustus 2015

2 kerstkaarten


Hallo allemaal,

Afgelopen week heb ik ondanks de warmte, een paar kaarten gemaakt met de leuke nieuwe mallen van Marianne Design en de leuke plaatjes van Cardhoppers Favorites.
De mallen zijn in het vierkant, rond, rechthoek en ovaal met bijpassende plaatjes in kleur en sepia met ontzetttend leuke afbeeldingen.
Ook de tekstmallen zijn mooi.
Zelf heb ik bij de 2e kaart een tekststempel gebruikt.

Gebruikte materialen:

- kraftpapier
- designpapier van Maja Design
CR/1332: vierkante mal
- CR/1326: tekstmal Prettige Feestdagen
- 6002/2029: hertjes: mal van Joy
- CT/1501: cardhopper favorites, vierkante plaatjes
- CS/0936: stempel postcard
- LR/0121: mal kerstster
- LR/244: hulsttakjes
- destress inkt: vintage photo



Ik vind het leuk als jullie een reactie plaatsen op mijn blog,
ik zal deze plezier lezen!

Veel hobbyplezier en graag tot de volgende keer!

Groetjes van Ria. 

5 opmerkingen:

  1. Weer mooie exemplaartjes, Ria!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je creaties zijn prachtig meis!! Heel verzorgt en kleuren goed gekozen...

    groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ria.Wat 2 leuke kerstkaarten en heel leuk afgewerkt. Mooie materialen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaarten Ria, leuk met de cardtoppers en de prachtige mal,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kaartjes zijn prachtig,Ria. Het is een mooie mal en de plaatjes zijn ook heel mooi.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Just for you

Hallo allemaal,  Na ruim 1 jaar plaats ik een kaart op mijn blog. Wat hebben wij toch een nare tijd/jaren met al die coronabeperkingen gehad...