donderdag 28 april 2016

Have a blossom day


Hallo allemaal,

Eerst wil ik jullie bedanken voor de reacties op de vorige kaart.
Ook voor de lieve wensen voor mijn herstel, bedankt hoor!

Wat lopen de bomen en planten weer mooi uit!
Je wordt er weer vrolijk van!
Alleen de temperatuur mag van mij best omhoog! Het lijkt wel winter!
Ik kreeg zin om een mooie bloemenkaart te maken voor iemand die het nu niet zo makkelijk heeft.

Ik zag het patroon van deze kaart van Ineke Bezemer voorbij komen.
Hij stond in een uitgave van Noor. Ook heeft Ineke vorige maand een workshop gegeven bij een hobbyzaak "de Hobbyschuur" in Ede. Ik kon janmergenoeg niet aan deelnemen.
Toch de stoute schoenen aangedaan en volgens mij, is hij aardig gelukt.

Gebruikte materialen:

- designpapier: - Maja design
- 6002/0365: - borderrand: Joy Crafts
6003/0026: - takje: Joy
6002/0346: - label: - Joy
-6002/0535: - accolademal: Joy
- plaatje van Gerda' s Hobbyshop
- div. bloemenversiersels
- tekststempel: Joy
- strassteentjes


Ik wens jullie een fijne dag en graag tot de volgende keer!
Nieuwe volgers zijn van harte welkom, ook lees ik de reacties met veel plezier!

Groetjes van Ria.

- challenge 't Scraphuis: - challenge april

7 opmerkingen:

  1. Hoi Ria,
    Had je kaartje gezien op Facebook en ben zo terecht gekomen op je blogje .
    Ben je volger geworden .😉
    Het is een heel mooi model wat een prachtige kaart Ria !!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is heel goed gelukt Ria!! ...prachtige kaart heb je ervan gemaakt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart,Ria.Leuk model en een mooi plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gemaakt, zo'n 'sluiting' staat ook nog op mijn te-proberen-lijstje!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat knap van jou Ria ... Heel leuk modelletje en prachtig papier en stansjes heb je gebruikt !
    Ja hoor Ria wij verlangen allemaal naar een zonnetje ...
    Groetjes, fijne avond, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig is je kaart geworden. Leuk model en prachtig papier.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen

Just for you

Hallo allemaal,  Na ruim 1 jaar plaats ik een kaart op mijn blog. Wat hebben wij toch een nare tijd/jaren met al die coronabeperkingen gehad...