woensdag 17 augustus 2016

van harte gefeliciteerd


Hallo allemaal,

Allereerst wil ik Caroline verwelkomen op mijn blog!
Wij gaan elkaars kaarten bezichtigen, leuk hoor!

Vandaag plaats ik geen kerstkaart, maar een bloemetjeskaart.
Ik zag dit patroontje bij Sylvia Schrap langskomen, ze had een leuk idee op het designpapier zo goed mogelijk te kunnen gebruiken.

Morgen is mijn schoonzusje jarig en die is weg van bloemen, dus deze kaart is voor haar!
Ik heb de kaart eenvoudig gehouden, ze houdt niet van strikken en frutsels.



Ik wens jullie een fijne dag en tot de volgende kaart!

Groetjes van Ria. 

5 opmerkingen:

  1. Mooi hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankzij de eenvoud een hele mooie kaart Ria!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ria,
    ja, ik had ook gezien hoe Sylvia het papier gebruikte, zo snijd je geen mooie stukken weg, je hebt een prachtige kaart gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, Ria.Mooi plaatje.Je schoonzusje zal er blij mee zijn.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart heb je voor je schoonzusje gemaakt ria!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen

Just for you

Hallo allemaal,  Na ruim 1 jaar plaats ik een kaart op mijn blog. Wat hebben wij toch een nare tijd/jaren met al die coronabeperkingen gehad...