vrijdag 12 augustus 2016

Winters dorpje



Hallo allemaal, 

Gisteren was het wel zo koud buiten dat wij de verwarming hebben aangedaan!
Wel erg voor de mensen die vakantie hebben! 
Ben maar weer aan het "kerstkaarten maken" geslagen.

Ik vond dit plaatje in de oude doos en is van Gerda.
Het kunnen wel wat oudere lieve plaatjes zíjn, maar ze blijven leuk!
Ook heb de mal gebruikt van Joy die in het pakket "Crafty Boutique" zit.
Ik heb i.p.v. de roos, de nieuwe borderrand met boompjes gebruikt.

Gebruikte materialen:

- 6011/0306: - designpapier: Joy
- 9100/0301: -mal: - Joy
- 6002/0548: -boompjes: - Joy
- hertjes: - Joy
- CED/4203: - kleine mal: Creative Expression
- kant
- plaatje van Gerda's Hobbyshop


Ik wens jullie een leuke dag en graag tot de volgende keer!

Groetjes van Ria. 

4 opmerkingen:

  1. Leuk model kaart en ook een heel mooi plaatje. ...ook al zijn ze wat ouder ze blijven toch heel mooi om te gebruiken. Ook een leuke mal de rand met boompjes.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie dit modelletje al vaker langs komen en wat is dit leuk zeg. Mooie kaart Ria.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart,Ria.Leuk model.Een mooi plaatje en een prachtig kantje.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuk model kaart Ria en ik zou niet weten of het een "oud" plaatje is of een "nieuw", het is gewoon mooi. Mooi afgewerkt ook met de verschillende stansjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Just for you

Hallo allemaal,  Na ruim 1 jaar plaats ik een kaart op mijn blog. Wat hebben wij toch een nare tijd/jaren met al die coronabeperkingen gehad...