woensdag 28 september 2016

Schommelkaart


Hallo allemaal,

Vandaag plaats ik deze schommelkaart.
Jullie zullen hem al diverse keren voorbij hebben zien komen. Ik heb er toch geprobeerd een eigen draai aan te geven,
maar het model blijft hetzelfde.

De mal van de schommelkaart komt uit het pakketje van Joy, Crafty Boutique Winter Wishes, nr: 9100/0302, incl. designpapier  en mal met ijskristallen.

Ik heb diverse Joy mallen gebruikt, behalve de boompjes niet. Die zijn van Marianne Design.

Het plaatje met de leuke sneeuwpop is van Gerda's Hobbyshop.
Ik werk graag met haar uitgegeven vintageplaatjes.

Wat een leuke reacties op mijn vorige kaart! Geweldig hoor!!


Graag tot de volgende keer en een hele fijne dag!

Groetjes van Ria.

- 52 weeks to Christmas: - lopende challenge rendier
- ABC Christmas challenge 


11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie schommelkaart Ria. Heel mooi zoals je de diverse stansen gecombineerd hebt. Knap dat je hem zo hebt weten te maken dat hij in evenwicht blijft, dat vind ik altijd nogal lastig :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi tafereeltje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige schommelkaart Ria,
    heel veel moois om te zien..Ik dacht ook meteen, blijft de kaart wel in evenwicht, met dat grote stuk er op..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige schommelkaart,Ria. Wat een leuk plaatje.Mooie combi van alle stansen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt er een leuke draai aan gegeven Ria...ik vind het een hele mooie kaart!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk schommelkaartje heb je gemaakt Ria. Ziet er heel gezellig uit op je kaartje. Bedankt voor het mee doen met de challenge bij 52 WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie schommelkaart, prachtig tafereel! En gezellig dat je meedoet met onze challenge bij 52WTC!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige schommelkaart !!
    Een chique kerst creatie Ria .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, dat was veel werk, Maar het resultaat is schitterend!
    Lia, Dt 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Ria, this is a beautiful card. I love your pretty card design with those gorgeous die cuts. Thank you for joining in this time at ABC Christmas Challenge.
    Sue...xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A WOnderful scene! I LOve your colours and pretty die cuts. Thank you so much for joining us at
    ABC Christmas Challenge
    Chrissyxx

    BeantwoordenVerwijderen

Just for you

Hallo allemaal,  Na ruim 1 jaar plaats ik een kaart op mijn blog. Wat hebben wij toch een nare tijd/jaren met al die coronabeperkingen gehad...