maandag 26 september 2016

"Wollige beestjes"


Hallo allemaal,

Eerst wil ik jullie bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige kaart.
Na een tijdje eruit te zijn geweest, geeft dit prikkel om door te gaan.

Dit keer plaats ik een kaart naar een voorbeeld uit het nieuwe boekje van Petra van Dam.
Wat een schitterende mallen en ook de voorbeelden die in dit boekje staan!!
Petje af hoor!

Toen ik het boekje kocht, dacht ik "Dat lukt mij niet!!"

En dan die schattige wolbeestjes, onze kleindochter Rianne is er weg van!


Ik wens jullie veel plezier met kaarten maken en graag tot de volgende keer!

Groetjes van Ria.




7 opmerkingen:

  1. Ze zijn ook wel super schattig die wolbeestjes. Erg leuke kaart heb je ermee gemaakt, Ria!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtiggg!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Ria! Zijn ook zo leuk die beestjes....je hebt er een hele leuke kaart mee gemaakt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn echt schattig of niet Ria? Ik heb ze ook gekocht en het is weer eens iets heel anders. Ik moet wel even kijken of het mij gaat lukken om er iets moois mee te maken.Van jou is hij prachtig hoor, erg leuk gedaan.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ria,
    de wollige beestjes zijn inderdaad leuk ( al zijn er mensen die ze spuuglelijk vinden) maar voor kinderen zijn ze echt te gek..Mooie kaart heb je gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart, Ria.Heel mooi geheel en vele mooie details.Superleuk plaatje.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooi kaartje Ria ... Zo fantastisch mooi van kleur en het plaatje ja ... om bij weg te dromen ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen

Just for you

Hallo allemaal,  Na ruim 1 jaar plaats ik een kaart op mijn blog. Wat hebben wij toch een nare tijd/jaren met al die coronabeperkingen gehad...