woensdag 16 november 2016

"Herfst"


Goedemorgen allemaal,

Vandaag plaats ik dit leuke herfstkaartje, die ik gemaakt heb voor onze dochter die vandaag jarig is.
33 jaar alweer. Waar blijft de tijd!

Inmiddels is ze zelf mama en in blijde verwachting van het 2e kindje!

Ik heb dit leuke patroon van Ineke Bezemer. Hij stond in de laatste Noor.
De meeste mallen zijn van Joy en het plaatje is van Gerda's Hobbyshop.

Nu even snel klaarmaken, moet zo een klein abcesje weg laten halen...
Valt wel mee hoor, heb alleen last met kleding onder mijn arm.


Ik wens jullie nog een fijne dag en graag tot de volgende kaart!

Groetjes van Ria. 

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige herfstkaart Ria en wat een super leuk modelletje. Mooi hoor die warme kleuren en wat vind ik die paddenstoelen rand ook bijzonder mooi.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige Herfstkaart Ria !
    Leuk model wat lief met de eekhoorn .
    Gefeliciteerd met je dochter !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Ria en van harte gefeliciteerd met je dochter!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige herfstkaart, Ria.Leuk model en een leuk plaatje.Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi patroon, ik heb hem zelf ook al een keer gemaakt. En gefeliciteerd met je dochter.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave kaart voor je dochter , tja de tijd vliegt voorbij !!!
    Hoop dat het weghalen is mee gevallen !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ria gefeliciteerd met je jarige dochter en je hebt een schitterend kaartje voor haar gemaakt !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ria je hebt een hele leuke kaart voor je dochter gemaakt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen

Just for you

Hallo allemaal,  Na ruim 1 jaar plaats ik een kaart op mijn blog. Wat hebben wij toch een nare tijd/jaren met al die coronabeperkingen gehad...