donderdag 30 maart 2017

Fijne verjaardag!


Hallo allemaal,

Vandaag plaats ik een heel kleurige kaart.
Het is ook zo lekker weer!
Zonnetje erbij en een heerlijk temperatuurtje!

Vorige week heb ik een mooie mal gekocht bij Gerda's Hobbyshop.
Ineke Bezemer gaf daar een demo en had deze mal van Creative Expressions ook bij enkele creaties gebruikt.

Gebruikte materialen:

- De mal is van de serie Atlantic Ocean Collection-Bermuda: CED13006.
- Verder de vlinderhoekmal van Joy.
- Het takje en het bloemetje is van Marianne Design.
- kant, vlinder en het plaatje van Syta van Gelderen: 160302
- stempel: Marianne Design: CS 0987



Ik wens jullie een hele fijne avond en geniet morgen ook nog van dit heerlijke weer!

Graag tot de volgende keer!

Groetjes van Ria.

- challenge Syta van Gelderen: - vlinders


6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart !
    En een hele mooie mal !!!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een hele fleurige kaart Ria.Mooi met die vlinderhoek. Ik zag vandaag in het bos ook al vlinders voorbijkomen...heerlijk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Ria!
    Mooie mal heb je gebruikt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen

Just for you

Hallo allemaal,  Na ruim 1 jaar plaats ik een kaart op mijn blog. Wat hebben wij toch een nare tijd/jaren met al die coronabeperkingen gehad...