woensdag 19 april 2017

Lavendeldoosje met zakdoekjes


Hallo allemaal,

Vandaag plaats ik dit leuke doosje met als thema "lavendel", als voorbeeld voor een gezellige "dames-/knutselavond".

Mijn schoonvader is sinds vorig jaar woonachtig in een woonzorgboerderij "de Moriahoeve" in Woudenberg.
Het is een instelling voor dementerende, oudere mensen. De zorg voor deze mensen is uitstekend, zoveel liefde en geduld!

Sinds enige tijd wordt er een "mannenavond" georganiseerd, waar de mannelijke bewoners, met evt. zoons, een gezellige avond met elkaar hebben.

De verzorging vond het wel leuk dat er ook iets voor de dames georganiseerd wordt.
Zie hier, een leuk doosje met zakdoekjes in de kleur van het logo van "de Moriahoeve ".

Ik had de "doosjes"mal van Dutch Doobadoo al in mijn bezit.
Plaatje (Syta van Gelderen) en designpapier bij elkaar gezocht en aan de gang gegaan.
De andere mallen zijn van JoyCrafts.

De verzorging gaat nu in overleg wanneer deze gezellige "freubelavond" gaat plaatsvinden.
Ik heb er in ieder geval zin in!


Ik wens jullie nog een hele fijne dag en graag tot de volgende keer!

Groetjes van Ria.

- challenge april Syta van Gelderen: levendel


2 opmerkingen:

Just for you

Hallo allemaal,  Na ruim 1 jaar plaats ik een kaart op mijn blog. Wat hebben wij toch een nare tijd/jaren met al die coronabeperkingen gehad...