dinsdag 2 mei 2017

Waff, waff!


Hallo allemaal,

Vandaag is ons kleindochtertje Rianne al weer 2 jaar geworden!
Ze is helemaal weg van kleine hondjes, de iets grotere loopt ze met een grote boog om heen.
Ik zag dit schattige plaatje en hiermee een leuke verjaardagskaart gemaakt voor de kleine spruit!

Ik heb voor deze kaart designpapier van Pion gebruikt.
De mallen zijn wat oudere mallen van Marianne Design.
Het plaatje is van Gerda's Hobbyshop.


Bij deze wil ik ook een paar nieuwe "volgers " verwelkomen. Gezellig dat jullie bij mijn blog zijn gekomen.

Ik wens jullie nog een fijne dag, nu hopen dat wij echt voorjaar gaan krijgen, ik ben de koude wel een beetje zat.... iedereen wel, denk ik....

Groetjes van Ria.


5 opmerkingen:

  1. wat een superlief plaatje ! Je hebt echt een prachtige kaart gemaakt voor je kleindochtertje ! Ik ben het grijze regenweer ook flink zat hoor ! Afgelopen weekend hebben we heerlijk in het zonnetje gezeten, zo genoten ! En nu weer grijs en nat ... :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje is dit !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie en schattige kaart,Ria met deze leuke hondjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart voor je kleindochter.
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen

Just for you

Hallo allemaal,  Na ruim 1 jaar plaats ik een kaart op mijn blog. Wat hebben wij toch een nare tijd/jaren met al die coronabeperkingen gehad...