dinsdag 8 augustus 2017

Fijne Kerstdagen 1


Hallo allemaal,

Na een lange tijd, vakantie en druk met het inmaken van diverse groenten uit onze eigen moestuin, ben ik weer aan de gang gegaan met mijn eigen hobby, het leuke kaartenmaken.

Ik heb de afgelopen maanden diverse mallen en spulletjes "gehamsterd", ik moest er toch maar een keer aan beginnen.

Allereerst de nieuwe mal van Anja van Laar gepakt. Wat een schitterende mallen ontwerpt deze dame toch!
Petje af!!!
Ik zie diverse kaarten voorbij komen met de mooie ontwerpen van Mattie.
Ik ben op zoek gegaan naar een ander plaatje en kwam bij Gerda's Hobbyshop uit.
Gerda heeft vorig jaar ronde plaatjes uitgebracht die ook in deze mal van Anja passen.
De tekststempel is ook nieuw van Marianne Design.
Ik zag dit in de nieuwe Marianne dat de tekst gestempeld en er ruim langs is uitgeknipt.


Ik hoop binnenkort weer een kaartje te plaatsten.
Wens jullie allemaal een fijne dag en graag tot ziens!

Groetjes van Ria.



3 opmerkingen:

  1. Ja , soms schiet de hobby er even bij in , gelukkig had je andere leuke dingen te doen !
    Mooie kaart Ria !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Petje af voor jou Ria!!!!! :-)...
    Mooie kleuren bij elkaar!!
    Je kunt het nog!!:-)..

    groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent het kaarten maken niet verleerd hoor Ria. Een hele mooie kaart heb je gemaakt. Ik word nieuwsgierig naar wat je allemaal gehamsterd hebt..hihi
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Just for you

Hallo allemaal,  Na ruim 1 jaar plaats ik een kaart op mijn blog. Wat hebben wij toch een nare tijd/jaren met al die coronabeperkingen gehad...