woensdag 23 augustus 2017

Gezellige Feestdagen


Hallo allemaal,

Vandaag plaats ik weer een leuk kerstkaartje.
Zijn jullie er ook al zo mee bezig om de voorraad aan te vullen?
Met dit mooie weer moet je nog niet denken aan de kou en al het nare wat de winter met zich meebrengt, voor velen zijn de feestdagen iets om naar uit te zien, anderen vinden dit een moeilijke periode....
Maar ja, ieder gedeelte van het jaar is mooi, als je het maar wilt zien....

Dit patroon stond in de Marianne en is gemaakt door Astrid Schipper.
Toch heb ik geprobeerd er een eigen kaartje van te maken.

Gebruikte materialen:

- de mooie nieuwe mal van Anja: - LR0484
- Petra's poinsettia: - LR0435
- knipvel Mattie's Mooiste: - MB0169
- stempel MD: - CS0991
- plakparels
- lint


Hartelijk bedankt voor de reacties op mijn vorige kaart!

Ik wens jullie een fijne dag, geniet van het mooie weer en graag tot de volgende keer!

Groetjes van Ria.

- 52 WTC - week 34
- Winter Wonderland - wet or dry





13 opmerkingen:

  1. Héél mooi Ria met dat winterse plaatje van het vogeltje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een pracht van een kerstkaartje Ria ... Ikzelf ben er nog niet mee bezig maar zal toch eerstdaags ook moeten beginnen wil ik geen stress hebben op het einde van het jaar ....
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kerstkaartje!
    Bij mooi weer is het moeilijk.
    Prachtige mallen gebruikt.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi Ria !!!!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, lief plaatje!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie sfeervolle kaart. Zo zou ik graag de winters zien.

    Groetjes, Monique
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart met een mooie mal.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kerstkaartje Ria!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooie kerstkaart Ria!
    Fijne avond!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooie kaart, die mal is prachtig, en supermooi versierd ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie kerstkaart heb je gemaakt.

    Groetjes,
    Yvonne.
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje heb je gemaakt Ria!
    Groetjes DIny

    BeantwoordenVerwijderen

Just for you

Hallo allemaal,  Na ruim 1 jaar plaats ik een kaart op mijn blog. Wat hebben wij toch een nare tijd/jaren met al die coronabeperkingen gehad...