woensdag 28 maart 2018

Zeg het met bloemen


Hallo allemaal,

Na een zeer lange tijd weer een kaartje van mij op mijn blog.
Wij hebben veel zorgen gehad met onze jongste kleinkind. Dat gelukkig weer goed.
Begin deze maand is de vader van mijn man overleden. Het grote gemis blijft....
Hij was dementerende, maar woonde in een woon-zorgboerderij waar men zo lief voor de bewoners is!
Ook de kans en mogelijkheid om op eigen houtje naar buiten te kunnen gaan, is iets  geweldigs. Je zit niet "opgesloten".

De motivatie om kaarten te maken was bij mij helemaal weg, maar dank zij Miranda Bouhof die in Putten bij Gerda's Hobbyshop een demo gaf en een hele lieve vriendin, heb ik de draad weer opgepakt.

Ik had deze mal van DDBD al een tijdje in huis.
Miranda had hier een kaart meegemaakt.
Een goed voorbeeld dus!
Verder heb ik oud designpapier gebruikt.
Het plaatje is van Gerda's Hobbyshop van de nieuwe serie.


Ik ben inmiddels weer met een andere kaart begonnen en hoop deze snel te plaatsen.

Graag tot de volgende keer!

Groetjes van Ria.



3 opmerkingen:

Just for you

Hallo allemaal,  Na ruim 1 jaar plaats ik een kaart op mijn blog. Wat hebben wij toch een nare tijd/jaren met al die coronabeperkingen gehad...