donderdag 3 mei 2018

Kopje thee ?


Hallo allemaal,

Vandaag plaats ik weer een kaartje.
Deze heb ik gemaakt voor ons kleindochtertje Rianne, gisteren is ze alweer 3 jaar geworden !
Ik weet nog goed dat ze geboren is....zo'n klein hummeltje wat dan in je armen wordt gelegd....

Hier is ze samen met broertje Thomas op de dagopvang.

Wanneer Rianne bij oma is, "trakteert" ze oma altijd op een lekker kopje thee met haar speelgoed-theepotje en kopjes.
Zelf vind ik het erg leuk om kaarten te maken met onderwerp wat bij die persoon past, wat weer goed is gelukt.

Gebruikte materialen:

- designpapier Ballerina van Noor
- verder allemaal mallen van Noor, waaronder ook de nieuwe ovaal- en lettermal
- plaatje is van Gerda's Hobbyshop.
- flowerfoam
- Versamagic om de bloemen te kleuren
- meeldraadjes


Het mooie weer komt er weer aan, geniet dus heerlijk van het zonnetje .
Graag tot de volgende keer !

Groetjes van Ria.


1 opmerking:

Just for you

Hallo allemaal,  Na ruim 1 jaar plaats ik een kaart op mijn blog. Wat hebben wij toch een nare tijd/jaren met al die coronabeperkingen gehad...